How to Manage and Market the Hotel during Recession

Vetëm dëgjuar fjalën € ~ â € ™ recesioni na drejton për të vepruar si ostriches, ne kemi për të ndaluar sulmin ndaj kreut të saj në terren dhe injoruar situatën. Po, ne përballemi me një rënie, por jo të gjitha është e humbur. Hapi i parë është për t'i bërë ballë tundimit për të ulur marketing dhe promovim, ndërsa kjo mund të duket një masë të arsyeshme, ai ka mundësi të dëmtimit të gjatë e biznesit tuaj afatgjatë. Në vend të prerjes të marketingut, ju duhet të përdorin burimet ekzistuese për të përmirësuar biznesin tuaj. Këtu janë 3 ide për marketing online që e bën më të lehtë për të mbijetuar recesioni: Shihni të bëjë më të mirë në hotel Web site: E është shumë e rëndësishme për të ofruar çmime më të mirë në faqen e internetit se udhëtarët krahasojnë pako e hoteleve dhe të normave nga të gjitha burimet e â € "agjentët, faqet e internetit udhëtimi, hoteli dhe para se internetit duke bërë një prenotim. Nëse ndërmjetësi juaj ofron dhoma hoteli e tretë me një çmim më të mirë në web faqen tuaj, ju do të humbni agjent shitje e vet dhe ne duhet të paguajnë për këtë llogaritje e gabuar e taksave. optimization mund të rritur shitjet: Shumica për vizitorë e përdorin motorë kërkimi për të kërkuar dhomë hoteli web. Atëherë ti duhet të zgjedh faqen tuaj në mënyrë që motorë kërkimi mund të gjeni faqen tuaj të lehtë, duke e bërë më të lehtë për të ftuar për të gjetur ju në internet. procesi i optimizing faqen tuaj për motorët e kërkimit quhet search engine optimization. Po një zhvillim ose ri-zhvillimin e internetit hotelit të tërheqë trafikun duke siguruar vendosje të lartë në motorët e kërkimit të mëdha për fjalë kyçe të zgjedhura dhe frazash. Për shembull, faqe është e optimizuar për të bërë dhe faqet e hulumtimeve. Pra, kur hyn në një pozicion të konsumatorëve në search engine do të tregojë në faqen tuaj te internetit faqen e pare. Don't t € ™ injorojë burim më të madh të të ardhurave: vizitorë përsëri mund të jenë burim kryesor të të ardhurave tuaja. Pra, kur ju për kryerjen e fushatave për të gjeneruar të biznesit të ri, Don't € ™ t injorojë këtë potencial bazë të tregut. Këta njerëz janë njohur me markë tuaj dhe janë të kënaqur me shërbimet që ato ofrojnë, pra konvertimin e tyre është shumë më e lehtë që të bindë ata që nuk dinë markë e hotelit tuaj të gjallë. Një mënyrë efektive për të inkurajuar konsumatorët që të kthehen më parë, është që të përzënë besnikëri programet e konsumatorit / fushata gjatë vitit. Gjithmonë kujtohet - vizitore ekzistues mund të përdoruesit përmes një rënie dhe humbja e konsumatorëve ekzistues besnik për të punuar mirë vetëm që do të kushtojë më shumë në fund. Thënë shkurt, kohë të vështira vë përpara për industrinë e turizmit, por në qoftë se siti i tyre, prania në web janë në rregull, mund të shitjes Internet kanal si një zonë të ardhura për kompaninë tuaj për vitin e ardhshëm.



A hospitality industry website should be equipped with a hotel booking engine to make it easier for customers to book a hotel. The absence of such system might cause a loss of customers affecting overall revenue and ultimately kill you in recession.


0 ความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น